loading...

منبع بهترین مقالات طراحی سایت در مشهد

بازدید : 131
سه شنبه 6 آبان 1399 زمان : 12:08


در سال‌های اخیر، اکثر اوقات کسب و امور طراحی سایت در مشهد از اهمیت حضور آنلاین و معرفی نوع فعالیتشان در فضای مجازی مطلع گردیده‌اند. آنها میدانند حضور آنلاین تا چه حد بر ارتقا مشتریان بالقوه موءثر میباشد و برای دست‌یابی بدین غرض نرم افزار‌ریزی می‌نمایند.

طریق ارائه داده ها درباره با کسب و فعالیت در وبسایت تاقیر بدون واسطه روی بصور خوب و یا این که بد یوزرها بازدیدکنندگان خواهد داشت. از اینر و پباده سازی و دکوراسیون اِلمان‌ها در تارنما دارای اهمیت میباشد.

کاغذ مهم وب سایت مهم ترین قسمت آن میباشد و می بایست اعتنا ویژه‌ای به آن داشته باشید. چون اولی چیزی که یوزرها بعداز ورود به سایت با آن رو به رو میشوند، ورقه مهم (Homepage) میباشد. پباده سازی مطلوب این شیت تاثیر بسیار بر بینش مشتریان شما خواهد داشت. بدین ترتیب مورد نیاز میباشد صفحه آرایی اساسی وبسایت بسیار دیدنی و مشغول‌کننده باشد تا ذهن استفاده کننده را به بحران بکشد و او‌را تشویق به دیدن بقیه قسمت‌های وبسایت کند.

دیزاین اساسی فن‌ای و اصولی قادر است بازدیدکنندگان را جذب نماید تا از این روش مدت بیشتری را صرف ارزیابی فرآورده یا این که سرویس ها ارائه‌گردیده بوسیله شما کنند و در غایت آن‌ها‌را متقاعد به خرید نمایید.

درین نوشته‌ی‌علمی عنصرها اصلی و ما یحتاج در برگه مهم وبسایت را معرفی خوا هیم نمود.

کسب و کارتان را به روشنی معرفی نمائید!
کاغذ اساسی تارنما در اکثر وقت ها مواقع اولی بخشی میباشد که استفاده کننده با آن مواجهه می‌گردد. براین اساس این شیت بایستی به قدری جالب باشد که دقت اورا در نگاه نخستین جذب کند. پیشنهاد می کنیم درین ورقه به طور خلاصه درباره با کمپانی، محصول ها و نوع فعالیتتان توضیحاتی ارائه دهید تا یوزرها با‌گاز دریابند وبسایت شما در چه منطقهای فعال میباشد.

برای اطمینان از این‌که ورقه مهم وبسایت شما به اندازه کافی برای مخاطب جالب میباشد و جواب سوال های او‌را در ثانیه‌های اولیه ارائه میدهد؛ این سوال ها را قبل از استارت فعالیت از خویش بپرسید:
- آیا شیت مهم شما درباره با کمپانی، محصول ها، خدمت‌ها و سرویس ها آن به روشنی توضیح میدهد؟
- آیا مزایای کمپانی، تولیدها و خدماتتان را برای استفاده کننده بازگو می‌نماید؟
- نوع کار کمپانی، تولیدها و یا این که سرویس ها شما در ورقه مهم گنجانده شده‌است؟
- وجه تمایز شما نسبت به بقیه رقبا در‌این برگه قابل مشاهده میباشد؟

جواب دادن به‌این سوال ها به شما این اطمینان را میدهد که Homepage تارنما به روشنی ماهیت کسب و فعالیت شما‌را به مشتریان نشان داده و با گاز اعتماد آن ها را به دست میاورد.

به کارگیری از شعارهای تبلیغاتی کوتاه و ماندگار یک تکنیک بازاریابی تاثیرگذار میباشد. چنانچه شما نیز چنین شعاری برای گروه خویش دارید، آن را در کاغذ مهم وبسایت به اکران بگذارید. این کار موجب برقراری رابطه بهتر دربین شما و مشتریان می شود و خاطره‌ای به یاد ماندنی از کسب و کارتان در حافظه آنان باقی خواهد ماند.

تارنما برخورد گرا پباده سازی کنید.

اینترنت‌وب سایت عکس العمل گرا پباده سازی فرمائید!
اکنون عالم با نفوذ تلفن‌های یار و همدم مواجهه میباشد و حدودا 60 درصد از ترافیک جهانی وب را یوزرها گوشی تشکیل میدهند. بدین ترتیب درمیابیم بازدیدکنندگان تارنما از روش دستگاه‌های مختلفی همانند رایانه رومیزی، تبلت و یا این که تلفن همراه‌های هوشمند به آن مراجعه می‌نمایند. این مسائل حاکی از اهمیت عکس العمل‌گرا بودن وبسایت میباشد.

یوزرها قصد به به کار گیری از وبسایت‌هایی دارا‌هستند که در آن حس راحتی بیشتری داشته و مجموعاَ تجربه لذت‌بخشی را به دست آورده باشند. پباده سازی برخورد‌گرا تا حد متعددی این تجربه لذت‌نصیب را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

پباده سازی برخورد‌گرا به‌این مضمون‌ میباشد که اهمیت ندارد یوزرها با چه دستگاهی از اینترنت‌تارنما شما بازدید می‌نمایند، تجربه آنان می بایست یکسان یا این که بسیار شبیه باشد. درین مدل پباده سازی تلاش وبسایت برای کل یوزرها صرف حیث از دستگاهی که از آن برای ورود به وب سایت استعمال می‌نمایند، سهل وآسان میباشد و آنها می توانند به راحتی از کل نصیب‌های تارنما استعمال نمایند. آنان برای دسترسی به مجموع قابلیت و امکان‌های تارنما نیاز به سوئیچ کردن فی مابین دستگاه‌های گوناگون نخواهند داشت.

ارائه یک طرح انعطاف‌پذیر و حق تقدم‌بندی برخورد آن هنگام ساخت و ساز اینترنت‌وب سایت به شما یاری می‌نماید تا با بازدیدکنندگان در کلیه سیستم‌برهان‌ها رابطه برقرار فرمایید و اطمینان نتایج فرمائید که آنان تجربه مثبتی با کسب‌وکار شما دارا‌هستند.

در پباده سازی برخورد گرا اساسی میباشد که مجموع داده ها تارنما به طور کامل شفاف به مخاطب اکران داده خواهد شد و صرف‌حیث از اندازه ورقه اکران یا این که نوع دستگاهی که بازدیدکننده از آن به کار گیری می‌نماید، تجربه کاربری جاری و بی آلایش‌ای داشته باشد.

به کارگیری از قابلیت و امکان‌های پویا و تعاملی را در حق تقدم قرار دهید!
اکثر اوقات عموم نسبت به رویدادهای رمانتیک برخورد بهتری نشان می دهند و آنان بهتر در خیال و خاطر نگه می‌دارا‌هستند. این خصوصیت میتواند الگوی شما در صفحه ارایی اساسی تارنما باشد. چون پباده سازی یک ورقه پویا که به خیر و خوبی با استفاده کننده تعامل برقرار نماید، موجب ساخت‌و‌ساز تجربه مثبت و به یاد ماندنی برای آنها می گردد.

به‌عبارت‌دیگر، گزینش یک راه پویا هنگامی که سخن از پباده سازی و طرح‌بندی برگه مهم شما به دربین می آید، موجب سرگرم کردن ذهن استفاده کننده گردیده و در عین درحال حاضر با ارائه یک تجربه مثبت و مخصوص آن‌ها‌را برای رجوع و برگشت به وبسایت تشویق نمائید.
برای ساخت و ساز یک شیت اساسی پویا و هیجان‌انگیز ما یحتاج میباشد موارد ذیل را در لحاظ داشته باشید:

- به کارگیری از تصاویر، برنامه کودکان‌ها، ویدئوها و ... حق تقدم خویش قرار دهید. قابل ذکر میباشد این تصاویر و فیلم‌ها می بایست از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و به خیر مخاطب را در خویش سرگرم نمایند.

- برای سربرگ‌ها، منوها و دکمه‌های وبسایت از مینی برنامه کودک امداد بگیرید و از این روش تجربه بازدیدکنندگان را بهبود داد.

- تصاویر 360 سکو از مال و یا این که دور و بر کمپانی خویش در وبسایت قرار دهید. استعمال از حقیقت مجازی یک رخداد جدید و جدید در سایت ها میباشد که به خیر با یوزرها رابطه برقرار می‌نماید. این تصاویر شعور صحت از دور و اطراف کسب و عمل و نوع کار شما‌را در دست اشخاص می گذارد و آن ها شم صمیمیت بیشتری با شما خواهند داشت.

- خبرها مرتبط با کمپانی و یا این که حوزه کسب و کارتان را در اسرع وقت در تارنما به اشتراک بگذارید. همینطور با به روزرسانی داده ها محصول ها و سرویس ها کمپانی میتوانید این شم را در مخاطب ساخت و ساز نمائید که شما همواره پیرو با صرفه نمودن سرویس ها و خصوصیت‌های محصولاتتان میباشید.

ناوبری وبسایت را معمولی پباده سازی فرمایید.

ناوبری وب سایت را معمولی و سرازیر در حیث بگیرید!
ناوبری وبسایت می بایست تماما معمولی و جاری پباده سازی گردد تا تعامل قابل قبولی با یوزرها برقرار کند. در حالتی‌که ناوبری ناهماهنگ و شلوغ پباده سازی خواهد شد، یوزرها در تارنما مبتلا سردرگمی گردیده و در غایت تجربه کاربری لذت‌بخشی کسب نخواهند کرد. این کار منفی ممکن میباشد جراحت بدون شوخی به ارتباط دربین شما و مشتریانتان وارد سازد.

به کار گیری از منوهای بی آلایش که راحتی قابل شناسایی باشند در کنار رنگ‌بندی دیدنی با کنتراست مطلوب میتواند یوزرها را به ماندن در وبسایت و گشت و گذار در آن تشویق کند.

استفاده کننده می بایست در هر لحظه بداند که در کدام نصیب از وبسایت میباشد. بدین ترتیب ما یحتاج میباشد از طریق‌هایی مانند پر رنگ‌سازی منو، به کارگیری از رنگ گوناگون و یا این که کنتراست ایده قابل قبولی به حیث میرسد. به خاظر داشته باشید برچسب‌گذاری صفحه های متعدد یک شم منطقی در مخاطب ساخت و ساز می‌نماید و به وی این اطمینان را میدهد که در تارنما شما سردرگم نشده میباشد.

یوزرها را به ادامه مسیر ترغیب کنید!
مراجعه بازدیدکننده به شیت مهم شما یک استارت عالی میباشد، ولی شما در آن موقع چه‌کاری را با آن ها انجام می‌دهید؟

شایسته ترین استراتژی برای جذب مخاطبان و بهره برداری مطلوب از ترافیک ورودی تارنما، به کارگیری از دکمه‌های CTA (Calls To Action) میباشد. این دکمه‌ها میتوانند دربرگیرنده عباراتی همانند تثبیت‌اسم فرمایید، در خبر نامه تارنما عضو گردید، محتوا را به اشتراک بگذارید و ... باشند.

در شکل به کارگیری مطلوب و اصولی از CTA ها به راحتی می توانید هر کاغذ از وبسایت خویش را از یک بروشور بی آلایش به یک موتور فروش کارکشته تبدیل فرمایید. برای این فعالیت فقط کافی میباشد جملاتی که برای کال تو اکشن‌ها تعیین می کنید، جالب، گیرا و مشوق باشند. به نحوی‌که یوزرها را ترغیب به ادامه مسیر کنند.

تارنما را مطابق با استانداردهای امروزی پباده سازی کنید.

مطابق با استانداردهای امروزی باشید!
طراحی سایت تا یک‌سری سال پیشین به طور کامل ایستا و در چهارچوب ضوابط متقارن‌سازی بود. به عبارت دیگر طراحان در ذهن خویش مبتلا استانداردهای متقارن و ثابتی بودند و از ارائه طرح‌های خلاقانه غربت می‌کردند. ولی در سال‌های اخیر و با رویش دیده‌گیر یوزرها فضای مجازی نیاز به ارائه ایده‌های تازه و جالب شدت گرفت. در سود طراحان از استانداردها و ضوابط پیشین مسافت گرفته و به ساخت و ساز صفحه های پویا، دیدنی و تعاملی با یوزرها روی آوردند.

تغییرات چهره داده طراحان و گرافیست‌های تارنما را به ادغام ایده‌ها و طریق‌های خلاقانه و سود‌گیری از موادسازنده پویا، پالت‌های رنگی دیدنی و خنده رو، استعمال فونت‌های نوشتاری خاص، موسیقی دورنما خوشگل، پباده سازی مطلوب فضاهای سپید، استعمال از دکمه‌های CTA هیجان آور و در غایت بسط رویکردهای پباده سازی متمایل ساخت‌و‌ساز.

از آنجایی‌که کاغذ مهم شما میتواند او‌لین تصور بازدیدکننده از کسب‌وکار شما‌را تولید و یا این که آن را در هم بشکند، بسیار اساسی میباشد که در آن پیشگفتار‌ای در رابطه کمپانی شما و تولید ها آن ارائه خواهد شد.

حرف آخری
برای صفحه آرایی اساسی وبسایت پویا، دیدنی و بی آلایش مستلزم به کارگیری از استانداردهای امروزی ساخت وب سایت میباشید. ضمن این‌که ما یحتاج میباشد CTA های مطلوب برای جذب یوزرها به کارگیری نموده و صفحه ها وبسایت را عکس العمل‌گرا پباده سازی فرمائید.

برای داشتن یک تارنما آپ تو دیت و کاربرپسند، ورقه مهم و بقیه قسمت‌های سایت خویش را همیشه آپ دیت نمائید و درین مسیر از قانون ها امروزی ساخت وب سایت منفعت بگیرید.


در سال‌های اخیر، اکثر اوقات کسب و امور طراحی سایت در مشهد از اهمیت حضور آنلاین و معرفی نوع فعالیتشان در فضای مجازی مطلع گردیده‌اند. آنها میدانند حضور آنلاین تا چه حد بر ارتقا مشتریان بالقوه موءثر میباشد و برای دست‌یابی بدین غرض نرم افزار‌ریزی می‌نمایند.

طریق ارائه داده ها درباره با کسب و فعالیت در وبسایت تاقیر بدون واسطه روی بصور خوب و یا این که بد یوزرها بازدیدکنندگان خواهد داشت. از اینر و پباده سازی و دکوراسیون اِلمان‌ها در تارنما دارای اهمیت میباشد.

کاغذ مهم وب سایت مهم ترین قسمت آن میباشد و می بایست اعتنا ویژه‌ای به آن داشته باشید. چون اولی چیزی که یوزرها بعداز ورود به سایت با آن رو به رو میشوند، ورقه مهم (Homepage) میباشد. پباده سازی مطلوب این شیت تاثیر بسیار بر بینش مشتریان شما خواهد داشت. بدین ترتیب مورد نیاز میباشد صفحه آرایی اساسی وبسایت بسیار دیدنی و مشغول‌کننده باشد تا ذهن استفاده کننده را به بحران بکشد و او‌را تشویق به دیدن بقیه قسمت‌های وبسایت کند.

دیزاین اساسی فن‌ای و اصولی قادر است بازدیدکنندگان را جذب نماید تا از این روش مدت بیشتری را صرف ارزیابی فرآورده یا این که سرویس ها ارائه‌گردیده بوسیله شما کنند و در غایت آن‌ها‌را متقاعد به خرید نمایید.

درین نوشته‌ی‌علمی عنصرها اصلی و ما یحتاج در برگه مهم وبسایت را معرفی خوا هیم نمود.

کسب و کارتان را به روشنی معرفی نمائید!
کاغذ اساسی تارنما در اکثر وقت ها مواقع اولی بخشی میباشد که استفاده کننده با آن مواجهه می‌گردد. براین اساس این شیت بایستی به قدری جالب باشد که دقت اورا در نگاه نخستین جذب کند. پیشنهاد می کنیم درین ورقه به طور خلاصه درباره با کمپانی، محصول ها و نوع فعالیتتان توضیحاتی ارائه دهید تا یوزرها با‌گاز دریابند وبسایت شما در چه منطقهای فعال میباشد.

برای اطمینان از این‌که ورقه مهم وبسایت شما به اندازه کافی برای مخاطب جالب میباشد و جواب سوال های او‌را در ثانیه‌های اولیه ارائه میدهد؛ این سوال ها را قبل از استارت فعالیت از خویش بپرسید:
- آیا شیت مهم شما درباره با کمپانی، محصول ها، خدمت‌ها و سرویس ها آن به روشنی توضیح میدهد؟
- آیا مزایای کمپانی، تولیدها و خدماتتان را برای استفاده کننده بازگو می‌نماید؟
- نوع کار کمپانی، تولیدها و یا این که سرویس ها شما در ورقه مهم گنجانده شده‌است؟
- وجه تمایز شما نسبت به بقیه رقبا در‌این برگه قابل مشاهده میباشد؟

جواب دادن به‌این سوال ها به شما این اطمینان را میدهد که Homepage تارنما به روشنی ماهیت کسب و فعالیت شما‌را به مشتریان نشان داده و با گاز اعتماد آن ها را به دست میاورد.

به کارگیری از شعارهای تبلیغاتی کوتاه و ماندگار یک تکنیک بازاریابی تاثیرگذار میباشد. چنانچه شما نیز چنین شعاری برای گروه خویش دارید، آن را در کاغذ مهم وبسایت به اکران بگذارید. این کار موجب برقراری رابطه بهتر دربین شما و مشتریان می شود و خاطره‌ای به یاد ماندنی از کسب و کارتان در حافظه آنان باقی خواهد ماند.

تارنما برخورد گرا پباده سازی کنید.

اینترنت‌وب سایت عکس العمل گرا پباده سازی فرمائید!
اکنون عالم با نفوذ تلفن‌های یار و همدم مواجهه میباشد و حدودا 60 درصد از ترافیک جهانی وب را یوزرها گوشی تشکیل میدهند. بدین ترتیب درمیابیم بازدیدکنندگان تارنما از روش دستگاه‌های مختلفی همانند رایانه رومیزی، تبلت و یا این که تلفن همراه‌های هوشمند به آن مراجعه می‌نمایند. این مسائل حاکی از اهمیت عکس العمل‌گرا بودن وبسایت میباشد.

یوزرها قصد به به کار گیری از وبسایت‌هایی دارا‌هستند که در آن حس راحتی بیشتری داشته و مجموعاَ تجربه لذت‌بخشی را به دست آورده باشند. پباده سازی برخورد‌گرا تا حد متعددی این تجربه لذت‌نصیب را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

پباده سازی برخورد‌گرا به‌این مضمون‌ میباشد که اهمیت ندارد یوزرها با چه دستگاهی از اینترنت‌تارنما شما بازدید می‌نمایند، تجربه آنان می بایست یکسان یا این که بسیار شبیه باشد. درین مدل پباده سازی تلاش وبسایت برای کل یوزرها صرف حیث از دستگاهی که از آن برای ورود به وب سایت استعمال می‌نمایند، سهل وآسان میباشد و آنها می توانند به راحتی از کل نصیب‌های تارنما استعمال نمایند. آنان برای دسترسی به مجموع قابلیت و امکان‌های تارنما نیاز به سوئیچ کردن فی مابین دستگاه‌های گوناگون نخواهند داشت.

ارائه یک طرح انعطاف‌پذیر و حق تقدم‌بندی برخورد آن هنگام ساخت و ساز اینترنت‌وب سایت به شما یاری می‌نماید تا با بازدیدکنندگان در کلیه سیستم‌برهان‌ها رابطه برقرار فرمایید و اطمینان نتایج فرمائید که آنان تجربه مثبتی با کسب‌وکار شما دارا‌هستند.

در پباده سازی برخورد گرا اساسی میباشد که مجموع داده ها تارنما به طور کامل شفاف به مخاطب اکران داده خواهد شد و صرف‌حیث از اندازه ورقه اکران یا این که نوع دستگاهی که بازدیدکننده از آن به کار گیری می‌نماید، تجربه کاربری جاری و بی آلایش‌ای داشته باشد.

به کارگیری از قابلیت و امکان‌های پویا و تعاملی را در حق تقدم قرار دهید!
اکثر اوقات عموم نسبت به رویدادهای رمانتیک برخورد بهتری نشان می دهند و آنان بهتر در خیال و خاطر نگه می‌دارا‌هستند. این خصوصیت میتواند الگوی شما در صفحه ارایی اساسی تارنما باشد. چون پباده سازی یک ورقه پویا که به خیر و خوبی با استفاده کننده تعامل برقرار نماید، موجب ساخت‌و‌ساز تجربه مثبت و به یاد ماندنی برای آنها می گردد.

به‌عبارت‌دیگر، گزینش یک راه پویا هنگامی که سخن از پباده سازی و طرح‌بندی برگه مهم شما به دربین می آید، موجب سرگرم کردن ذهن استفاده کننده گردیده و در عین درحال حاضر با ارائه یک تجربه مثبت و مخصوص آن‌ها‌را برای رجوع و برگشت به وبسایت تشویق نمائید.
برای ساخت و ساز یک شیت اساسی پویا و هیجان‌انگیز ما یحتاج میباشد موارد ذیل را در لحاظ داشته باشید:

- به کارگیری از تصاویر، برنامه کودکان‌ها، ویدئوها و ... حق تقدم خویش قرار دهید. قابل ذکر میباشد این تصاویر و فیلم‌ها می بایست از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و به خیر مخاطب را در خویش سرگرم نمایند.

- برای سربرگ‌ها، منوها و دکمه‌های وبسایت از مینی برنامه کودک امداد بگیرید و از این روش تجربه بازدیدکنندگان را بهبود داد.

- تصاویر 360 سکو از مال و یا این که دور و بر کمپانی خویش در وبسایت قرار دهید. استعمال از حقیقت مجازی یک رخداد جدید و جدید در سایت ها میباشد که به خیر با یوزرها رابطه برقرار می‌نماید. این تصاویر شعور صحت از دور و اطراف کسب و عمل و نوع کار شما‌را در دست اشخاص می گذارد و آن ها شم صمیمیت بیشتری با شما خواهند داشت.

- خبرها مرتبط با کمپانی و یا این که حوزه کسب و کارتان را در اسرع وقت در تارنما به اشتراک بگذارید. همینطور با به روزرسانی داده ها محصول ها و سرویس ها کمپانی میتوانید این شم را در مخاطب ساخت و ساز نمائید که شما همواره پیرو با صرفه نمودن سرویس ها و خصوصیت‌های محصولاتتان میباشید.

ناوبری وبسایت را معمولی پباده سازی فرمایید.

ناوبری وب سایت را معمولی و سرازیر در حیث بگیرید!
ناوبری وبسایت می بایست تماما معمولی و جاری پباده سازی گردد تا تعامل قابل قبولی با یوزرها برقرار کند. در حالتی‌که ناوبری ناهماهنگ و شلوغ پباده سازی خواهد شد، یوزرها در تارنما مبتلا سردرگمی گردیده و در غایت تجربه کاربری لذت‌بخشی کسب نخواهند کرد. این کار منفی ممکن میباشد جراحت بدون شوخی به ارتباط دربین شما و مشتریانتان وارد سازد.

به کار گیری از منوهای بی آلایش که راحتی قابل شناسایی باشند در کنار رنگ‌بندی دیدنی با کنتراست مطلوب میتواند یوزرها را به ماندن در وبسایت و گشت و گذار در آن تشویق کند.

استفاده کننده می بایست در هر لحظه بداند که در کدام نصیب از وبسایت میباشد. بدین ترتیب ما یحتاج میباشد از طریق‌هایی مانند پر رنگ‌سازی منو، به کارگیری از رنگ گوناگون و یا این که کنتراست ایده قابل قبولی به حیث میرسد. به خاظر داشته باشید برچسب‌گذاری صفحه های متعدد یک شم منطقی در مخاطب ساخت و ساز می‌نماید و به وی این اطمینان را میدهد که در تارنما شما سردرگم نشده میباشد.

یوزرها را به ادامه مسیر ترغیب کنید!
مراجعه بازدیدکننده به شیت مهم شما یک استارت عالی میباشد، ولی شما در آن موقع چه‌کاری را با آن ها انجام می‌دهید؟

شایسته ترین استراتژی برای جذب مخاطبان و بهره برداری مطلوب از ترافیک ورودی تارنما، به کارگیری از دکمه‌های CTA (Calls To Action) میباشد. این دکمه‌ها میتوانند دربرگیرنده عباراتی همانند تثبیت‌اسم فرمایید، در خبر نامه تارنما عضو گردید، محتوا را به اشتراک بگذارید و ... باشند.

در شکل به کارگیری مطلوب و اصولی از CTA ها به راحتی می توانید هر کاغذ از وبسایت خویش را از یک بروشور بی آلایش به یک موتور فروش کارکشته تبدیل فرمایید. برای این فعالیت فقط کافی میباشد جملاتی که برای کال تو اکشن‌ها تعیین می کنید، جالب، گیرا و مشوق باشند. به نحوی‌که یوزرها را ترغیب به ادامه مسیر کنند.

تارنما را مطابق با استانداردهای امروزی پباده سازی کنید.

مطابق با استانداردهای امروزی باشید!
طراحی سایت تا یک‌سری سال پیشین به طور کامل ایستا و در چهارچوب ضوابط متقارن‌سازی بود. به عبارت دیگر طراحان در ذهن خویش مبتلا استانداردهای متقارن و ثابتی بودند و از ارائه طرح‌های خلاقانه غربت می‌کردند. ولی در سال‌های اخیر و با رویش دیده‌گیر یوزرها فضای مجازی نیاز به ارائه ایده‌های تازه و جالب شدت گرفت. در سود طراحان از استانداردها و ضوابط پیشین مسافت گرفته و به ساخت و ساز صفحه های پویا، دیدنی و تعاملی با یوزرها روی آوردند.

تغییرات چهره داده طراحان و گرافیست‌های تارنما را به ادغام ایده‌ها و طریق‌های خلاقانه و سود‌گیری از موادسازنده پویا، پالت‌های رنگی دیدنی و خنده رو، استعمال فونت‌های نوشتاری خاص، موسیقی دورنما خوشگل، پباده سازی مطلوب فضاهای سپید، استعمال از دکمه‌های CTA هیجان آور و در غایت بسط رویکردهای پباده سازی متمایل ساخت‌و‌ساز.

از آنجایی‌که کاغذ مهم شما میتواند او‌لین تصور بازدیدکننده از کسب‌وکار شما‌را تولید و یا این که آن را در هم بشکند، بسیار اساسی میباشد که در آن پیشگفتار‌ای در رابطه کمپانی شما و تولید ها آن ارائه خواهد شد.

حرف آخری
برای صفحه آرایی اساسی وبسایت پویا، دیدنی و بی آلایش مستلزم به کارگیری از استانداردهای امروزی ساخت وب سایت میباشید. ضمن این‌که ما یحتاج میباشد CTA های مطلوب برای جذب یوزرها به کارگیری نموده و صفحه ها وبسایت را عکس العمل‌گرا پباده سازی فرمائید.

برای داشتن یک تارنما آپ تو دیت و کاربرپسند، ورقه مهم و بقیه قسمت‌های سایت خویش را همیشه آپ دیت نمائید و درین مسیر از قانون ها امروزی ساخت وب سایت منفعت بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1665
  • بازدید کلی : 22231
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی