loading...

منبع بهترین مقالات طراحی سایت در مشهد

بازدید : 421
پنجشنبه 9 بهمن 1399 زمان : 12:12

۱۰ روش کسب درآمد با طراحی سایت (درآمد میلیونی در ماه)

چرا کسب درآمد با ساخت وب سایت؟
کسب درآمد با طراحی سایت در مشهد : با ارتقاء ضریب نفوذ وب میان اشخاص جامعه به حیث می‌رسد داشتن یک سایت خوب و امروزی دیگر از ضروریات هر کسب و کاری به شمار میاید.

دیگر کسب و امور به فضای سنتی بسنده نکرده و به‌دنبال فعال سازی ورژن آنلاین کسب و کارشان می باشند. این زمینه به‌سرعت در درحال حاضر فراگیر شدن میباشد تا جایی که بیش تر از یک میلیارد وبسایت فعال در سراسر جهان وجود داراست.

رغبت کسب و امور برای حضور در فضای آنلاین کسب درآمد از ساخت وب سایت را به یک تجارت پرسود تبدیل نموده است. اشخاص متعددی توانسته اند با کسب درآمد از روش طراحی وب سایت به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا نمایند.

چه گونه با طراحی وب کسب درآمد کنیم؟
در صورتیکه شما هم به ساخت سایت عشق و علاقه مند میباشید و دوست دارید کسب درآمد با ساخت وب سایت را تجربه نمائید چند مورد پیش رویتان وجود داراست.این نوشته‌علمی یک راهنمای بدون نقص میباشد که در آن به آنالیز روشهای متفاوت کسب درآمد از روش ساخت سایت پرداخته شده‌است.

چطوری کسب درآمد با طراحی وب سایت را استارت کنم؟
شرایط فعلی که تصمیمتان را گرفته اید و می‌خواهید آغاز به کسب درآمد با طراحی وب نمائید.نیاز به یک نقشه منش داریدتا بتوانید تخت گاز از رشته طراحی وب به درآمد برسید.به‌دنبال قدم هایی را که برای تبدیل شدن به یک طراح وبسایت بایستی بردارید به شما توضیح خواهم بخشید.درصورتی که این روند را انجام دهید فرایند وصال به درآمد از ساخت سایت بسیار راحت میشود.

تبدیل به یک کارشناس گردید.
در مرحله اولیه شما بایستی فراگیری مشاهده کنید تلاش فرمایید روی خودتان سپرده گذاری فرمائید.هرچه بیشتر و بهتر این عمل را انجام دهید سریع خیس میتوانید استخدام گردید. یادگرفتن مهارت های ساخت وب سایت را در حق تقدم فعالیت خودتان قرار داده و همت نمایید تبدیل به یک کارشناس ساخت سایت گردید.پیشنهاد می‌کنم در صورتی‌که به‌این عمل عشق و علاقه مند نیستید این مسیر را گزینش نکنید.ممکن میباشد بتوانید به درآمد های بالایی برسید ولی نداشتن عشق میتواند شمارا از ادامه مسیر گشوده دارااست.

یک رزومه مطلوب برای خودتان بسازید.
پس از اینکه مهارت های ساخت وب سایت را کسب کردید بایستی یک رزومه توانمند برای خودتان بسازید , مثال فعالیت داشته باشید و بتوانید خودتان و مهارت هایی که دارید را به شایسته ترین نحو معرفی فرمایید.این قدم از سه قدم استخدام شدن خیلی اساسی میباشد و شما می بایست علاوه بر اینکه یک کارشناس ساخت سایت میباشید از ارتباط ها همگانی بالایی برخوردار باشید و در رای زنی ای که خواهید داشت از علم و بضاعت هایتان به خیر و خوبی کلام نمائید تا بتوانید استخدام گردید.

درحال حاضر می‌توانید درخواست استخدام نمایید.
فرض میکنیم که شما یک کارشناس میباشید و یک رزومه کارکشته هم برای خودتان ساخته اید.حال ممکن میباشد این پرسش پیش بیاد که کجا بایستی دنبال فعالیت بگردید؟شما میتوانید به طور سنتی در مجله ها و اطلاع رسانی های استخدام درپی فعالیت بگردید. البته یکی شایسته ترین طرز هایی که میتوانید تخت‌گاز از آن سود بگیرید ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری در تارنما جابینجااست.

این وبسایت جدیدترین زمان های شغلی درشاخه های گوناگون مثلا اپ نویسی اینترنت و طراحی وب را به شما معرفی می نماید کافیست به شیت مهم این سایت رجوع‌نمایید و شغل آیتم نظرتان را کاوش فرمائید.

نو ترین اطلاع رسانی های استخدام در حوزه فعالیتتان را به شما اکران میدهد که می‌توانید انها را محاسبه نمایید و طبق قوانینی که دارید مطلوب ترین انها را تعیین فرمایید.کارایی فرمایید در‌این مرحله ملاکتان فقط پول و حقوق و دستمزد بالا نباشد و آغاز آپ های دارای اعتبار یا این که کمپانی هایی که سوابق دارا‌هستند را گزینش کنیدهرچند که حقوق و دستمزد کمتری به شما بدهند.در ویدیوی آموزشی مرتبط با کسب درآمد با ساخت سایت به طریق کارمندی به طور بدون نقص این سایت را ارزیابی خواهم کرد.

آنالیز طرز های متعدد کسب درآمد با ساخت وب سایت
۱ – عمل برای تاکسی ساخت وب سایت(کارمندی)
کسب درآمد از طراحی وب سایت

شما میتوانید تحت عنوان کارمند در کمپانی ساخت وب سایت عمل نمایید و وقت خویش را صرف ساخت سایت برای مشتری های کمپانی فرمایید. کسب درآمد با رشته طراحی وب درین نحوه مزایای خاص خودش را داراست.تحت عنوان یک طراح وب سایت شاغل ، می‌توانید سوای هیچ گرفتاری ای تمرکزتان را روی ساخت سایت و کسب درآمد با ساخت سایت بگذارید.

در حالتی‌که در یک کمپانی ساخت سایت استخدام گردید احتمالاً مبلغ مشخصی را به شما پرداخت می نمایند،(بسته به صاحب کار) افزون بر آن احتمالاً مزایایی مانند مرخصی و بیمه درمانی نیز خواهید داشت.


بیشتر بخوانید : شایسته ترین هاست های اهل ایران و فرنگی (آپ تو دیت سال ۹۹)
مزایای کسب درآمد با ساخت وب سایت به نحوه کارمندی:
امنیت شغلی
در‌حالتی که بتوانید در یک کمپانی دارای اعتبار استخدام گردید یک دستمزد و بیمه ماهیانه اخذ می‌کنید و یک امنیت شغلی دارید, هر قوانینی هم که پیش بیایدوحتی کمپانی در گیر ضررشود شما هیچ مسولیت مالی در عوض کمپانی نداریداین مورد یکی‌از مهم‌ترین مزیت های شغل کارمندی محسوب می‌شود.که قادر است روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد.

سریعا به درآمد می رسید
با کارمندی نهایتا شما می‌توانید پس از یک کدام از دو ماه به درآمد برسید(دستمزد بگیرید) ولی در طریق هایی که درپی توضیح خواهم بخشید ممکن میباشد . دوران بیشتری ما یحتاج داشته باشید تا به درآمد از ساخت سایت برسیدو این مورد هم می‌تواند یکی‌از مزایای شغل کارمندی محسوب گردد.

مسولیت کمتری دارید.
در حالتی که شما بخواهید کمپانی خودتان را راه‌اندازی نمایید و یا این که به شیوه های دیگری از ساخت سایت کسب درآمد فرمائید. ممکن میباشد که مجموع مسولیت ها متوجه فرد خویش شما باشد البته یک کارمند شرح وظایفی دارااست و صرفا بخشی از مسولیت های پروژه بر دوش یک کارمند قرار میگیرد پس این یک مزیت برای شغل کارمندی به حساب می آید که میتواند از استرس و فشار بر روی شما بکاهد.

تجربه کسب می‌کنید.
درین طرز شما در کنار بقیه پرسنل کمپانی میتوانید مهارت های خودتان راارتقاء دهید و فعالیت تیمی را تجربه نمائید مطمئن باشید حتی در صورتیکه کارمندی درآمد یه خرده هم برای شما داشته باشداین مزیت می‌تواند روی آینده شما تاثیر بسیار متعددی داشته باشد که صد ولی به همت و عملکرد خویش شما هم بستگی داراست.

معایب کسب درآمد از طراحی وب سایت به شیوه کارمندی :
دربالا به مزایای کارمندی اشاره کردم در پی معایب و محدودیت هایی را که شغل کارمندی قادر است برای شما ساخت و ساز نماید به شما معرفی خواهم کرد.پس با ما یار و همدم باشید.

درآمد کمتری دارید.
حتما زمانی که شما برای دیگرافراد عمل می‌کنید درآمد کمتری نسبت به هنگامی که برای خودتان فعالیت میکنید دارید ولی اگردر کمپانی معتبری استخدام گردیده باشید ممکن میباشد که به گذر زمان بازه ارتقا شغلی پیدا فرمایید و درآمد بیشتری هم به جیب بزنید این به سطح توقع و سازش شما و همینطور تخصص شما بستگی دارااست. مجموعاَ برای دیگر افراد عمل کردن موجب کاهش درآمد شما شود.

محدودیت بیشتری دارید.
در شرایطی‌که شما برای خودتان فعالیت نمائید رییس خودتان میباشید رئیس مقطع و روش انجام فعالیت دست خودتان بوده و موردنیاز وجود ندارد درین موردها به کسی پاسخگو باشید ولی در صورتی کارمند جایی باشید آزادی کار کمتری دارید و بیشتر می بایست رفتارهایتان را در دست گرفتن فرمایید شخصیت تعدادی از دوستان به شکلی میباشد که تحمل فضاهای اداری کارمندی را ندارند اما خواسته این وجود ندارد که عمل درین گوشه و کنار ها قادر است دشوار باشد شاید برعکس برای بخش اعظمی از دوستان عمل در گوشه و کنار های اداری ریلکس خیس باشداما میباشند اشخاصی که با عمل مندی ایراد دارا‌هستند و می‌خواهند که آزادی کار بیشتری داشته باشند.

پرورش کمتری دارید.
هنگامی که تحت عنوان یک کارمند استخدام می شویدفقط یک کارمند و یا این که در غایت یک اپلیکیشن نویس ارشد می‌باشید صحت دارد که می‌توانید درآمد خودتان را بیشتر فرمائید البته رشدی که می‌کنید و سوابق و احترامی که به دست می‌آید بیشتر متوجه کمپانی یا این که سازمانی خواهدبودکه برای آن عمل میکنید. که ممکن میباشد این مجموعه وابسته به یک فرد باشداما هنگامی که برای خودتان عمل می‌کنید این رویش مستقیما روی فرد شما تاثیر می‌گذارد و میتواند شمارا به منزلت اجتماعی نیکی برساند پس در صورتی‌که میخواهید استارت به درآمد زایی از نرم‌افزار نویسی اینترنت نمائید به طبع به‌این نکات اعتنا کنیدو دقیقا معلوم فرمائید که چه سطح توقعی دارید.

۲- تحت عنوان یک مدیریت وب سایت عمل فرمائید.
کسب درآمد با طراحی سایت

می اقتدار بیان کرد این آیتم به نوعی مشابه به آیتم پیشین میباشد.با این تفاوت که در نحوه پیشین شما پروژه های متعددی اخذ می کردید که وظیفه پباده سازی آن را بر عهده داشتید. البته در‌این طرز مسئولیت فقط یک پروژه بر عهده شما خواهد بود.فعالیت تحت عنوان یک رئیس وبسایت مزایا و معایب خودش را داراست.


بیشتر بخوانید : درآمدبرنامه نویس اینترنت چقدراست؟
مزایای کسب درآمد با ساخت وب سایت به طریق رئیس وبسایت
درآمد مداوم تحت عنوان یک کارمند دستمزد.
بیشتر وقت خویش را صرف پباده سازی و افزایش تارنما میکنید.
شما روی یک پروژه فعالیت خواهید کرد که خیلی خوب میشناسید.
معایب کسب درآمد با ساخت سایت به طرز مدیر تارنما
شما به عبارتی آزادی و انعطاف پذیری را که میخواهید تحت عنوان یک طراح آزادکار داشته باشید ، نخواهید داشت.
این طریق هم به نوعی کارمندی به حساب می آید بدین ترتیب تعلق وقتی و مکانی دارید.
به اندازه ای که در طرز نخستین تجربه کسب می‌کنید درین نحوه تجربه برای ساخت سایت کسب نخواهید کرد.
۳- کسب درآمدبا طراحی وب سایت به نحوه فریلنسری
چه گونه با طراحی وب کسب درآمد کنیم

یکی‌از دیگر از طریق هایی که شما میتوانید از طراحی وب سایت کسب درآمد فرمائید طرز فریلنسینگ یافریلنسری میباشد. درین نحوه شمامی توانید با تولید اکانت کاربری و ساخت و ساز یک رزومه مطلوب در سایت هایی که‌این سرویس ها را ارائه میدهند با فعالیت در خانه به درآمد های نیکی برسید. داشته ایم دوستانی را که توانسته اند با کوشش و عملکرد درآمد های بسیارخوبی را از این شیوه به دست بیاورند.

یکی دوستان که دراین باره فعالیت دارد توانسته ماهیانه بالای ۱۰ میلیون تومان کسب درآمد از وب سایت های فریلنسری را تجربه نماید.در ویدیوی فریلنسر چه کسی است و فریلنسینگ چه چیزی است؟ به طور بدون نقص پروژه هایی را که برای فرد اینجانب در زمان یک ماه ارسال گردیده آنالیز خوا‌هیم کرد.در‌این کلیپ شما متوجه خواهید شد که چطور میتوانید با داشتن تخصص در مورد ساخت وب سایت به راحتی به درآمد ماهیانه بالای ۱۰ میلون تومان برسید.

۱۰ روش کسب درآمد با طراحی سایت (درآمد میلیونی در ماه)

چرا کسب درآمد با ساخت وب سایت؟
کسب درآمد با طراحی سایت در مشهد : با ارتقاء ضریب نفوذ وب میان اشخاص جامعه به حیث می‌رسد داشتن یک سایت خوب و امروزی دیگر از ضروریات هر کسب و کاری به شمار میاید.

دیگر کسب و امور به فضای سنتی بسنده نکرده و به‌دنبال فعال سازی ورژن آنلاین کسب و کارشان می باشند. این زمینه به‌سرعت در درحال حاضر فراگیر شدن میباشد تا جایی که بیش تر از یک میلیارد وبسایت فعال در سراسر جهان وجود داراست.

رغبت کسب و امور برای حضور در فضای آنلاین کسب درآمد از ساخت وب سایت را به یک تجارت پرسود تبدیل نموده است. اشخاص متعددی توانسته اند با کسب درآمد از روش طراحی وب سایت به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا نمایند.

چه گونه با طراحی وب کسب درآمد کنیم؟
در صورتیکه شما هم به ساخت سایت عشق و علاقه مند میباشید و دوست دارید کسب درآمد با ساخت وب سایت را تجربه نمائید چند مورد پیش رویتان وجود داراست.این نوشته‌علمی یک راهنمای بدون نقص میباشد که در آن به آنالیز روشهای متفاوت کسب درآمد از روش ساخت سایت پرداخته شده‌است.

چطوری کسب درآمد با طراحی وب سایت را استارت کنم؟
شرایط فعلی که تصمیمتان را گرفته اید و می‌خواهید آغاز به کسب درآمد با طراحی وب نمائید.نیاز به یک نقشه منش داریدتا بتوانید تخت گاز از رشته طراحی وب به درآمد برسید.به‌دنبال قدم هایی را که برای تبدیل شدن به یک طراح وبسایت بایستی بردارید به شما توضیح خواهم بخشید.درصورتی که این روند را انجام دهید فرایند وصال به درآمد از ساخت سایت بسیار راحت میشود.

تبدیل به یک کارشناس گردید.
در مرحله اولیه شما بایستی فراگیری مشاهده کنید تلاش فرمایید روی خودتان سپرده گذاری فرمائید.هرچه بیشتر و بهتر این عمل را انجام دهید سریع خیس میتوانید استخدام گردید. یادگرفتن مهارت های ساخت وب سایت را در حق تقدم فعالیت خودتان قرار داده و همت نمایید تبدیل به یک کارشناس ساخت سایت گردید.پیشنهاد می‌کنم در صورتی‌که به‌این عمل عشق و علاقه مند نیستید این مسیر را گزینش نکنید.ممکن میباشد بتوانید به درآمد های بالایی برسید ولی نداشتن عشق میتواند شمارا از ادامه مسیر گشوده دارااست.

یک رزومه مطلوب برای خودتان بسازید.
پس از اینکه مهارت های ساخت وب سایت را کسب کردید بایستی یک رزومه توانمند برای خودتان بسازید , مثال فعالیت داشته باشید و بتوانید خودتان و مهارت هایی که دارید را به شایسته ترین نحو معرفی فرمایید.این قدم از سه قدم استخدام شدن خیلی اساسی میباشد و شما می بایست علاوه بر اینکه یک کارشناس ساخت سایت میباشید از ارتباط ها همگانی بالایی برخوردار باشید و در رای زنی ای که خواهید داشت از علم و بضاعت هایتان به خیر و خوبی کلام نمائید تا بتوانید استخدام گردید.

درحال حاضر می‌توانید درخواست استخدام نمایید.
فرض میکنیم که شما یک کارشناس میباشید و یک رزومه کارکشته هم برای خودتان ساخته اید.حال ممکن میباشد این پرسش پیش بیاد که کجا بایستی دنبال فعالیت بگردید؟شما میتوانید به طور سنتی در مجله ها و اطلاع رسانی های استخدام درپی فعالیت بگردید. البته یکی شایسته ترین طرز هایی که میتوانید تخت‌گاز از آن سود بگیرید ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری در تارنما جابینجااست.

این وبسایت جدیدترین زمان های شغلی درشاخه های گوناگون مثلا اپ نویسی اینترنت و طراحی وب را به شما معرفی می نماید کافیست به شیت مهم این سایت رجوع‌نمایید و شغل آیتم نظرتان را کاوش فرمائید.

نو ترین اطلاع رسانی های استخدام در حوزه فعالیتتان را به شما اکران میدهد که می‌توانید انها را محاسبه نمایید و طبق قوانینی که دارید مطلوب ترین انها را تعیین فرمایید.کارایی فرمایید در‌این مرحله ملاکتان فقط پول و حقوق و دستمزد بالا نباشد و آغاز آپ های دارای اعتبار یا این که کمپانی هایی که سوابق دارا‌هستند را گزینش کنیدهرچند که حقوق و دستمزد کمتری به شما بدهند.در ویدیوی آموزشی مرتبط با کسب درآمد با ساخت سایت به طریق کارمندی به طور بدون نقص این سایت را ارزیابی خواهم کرد.

آنالیز طرز های متعدد کسب درآمد با ساخت وب سایت
۱ – عمل برای تاکسی ساخت وب سایت(کارمندی)
کسب درآمد از طراحی وب سایت

شما میتوانید تحت عنوان کارمند در کمپانی ساخت وب سایت عمل نمایید و وقت خویش را صرف ساخت سایت برای مشتری های کمپانی فرمایید. کسب درآمد با رشته طراحی وب درین نحوه مزایای خاص خودش را داراست.تحت عنوان یک طراح وب سایت شاغل ، می‌توانید سوای هیچ گرفتاری ای تمرکزتان را روی ساخت سایت و کسب درآمد با ساخت سایت بگذارید.

در حالتی‌که در یک کمپانی ساخت سایت استخدام گردید احتمالاً مبلغ مشخصی را به شما پرداخت می نمایند،(بسته به صاحب کار) افزون بر آن احتمالاً مزایایی مانند مرخصی و بیمه درمانی نیز خواهید داشت.


بیشتر بخوانید : شایسته ترین هاست های اهل ایران و فرنگی (آپ تو دیت سال ۹۹)
مزایای کسب درآمد با ساخت وب سایت به نحوه کارمندی:
امنیت شغلی
در‌حالتی که بتوانید در یک کمپانی دارای اعتبار استخدام گردید یک دستمزد و بیمه ماهیانه اخذ می‌کنید و یک امنیت شغلی دارید, هر قوانینی هم که پیش بیایدوحتی کمپانی در گیر ضررشود شما هیچ مسولیت مالی در عوض کمپانی نداریداین مورد یکی‌از مهم‌ترین مزیت های شغل کارمندی محسوب می‌شود.که قادر است روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد.

سریعا به درآمد می رسید
با کارمندی نهایتا شما می‌توانید پس از یک کدام از دو ماه به درآمد برسید(دستمزد بگیرید) ولی در طریق هایی که درپی توضیح خواهم بخشید ممکن میباشد . دوران بیشتری ما یحتاج داشته باشید تا به درآمد از ساخت سایت برسیدو این مورد هم می‌تواند یکی‌از مزایای شغل کارمندی محسوب گردد.

مسولیت کمتری دارید.
در حالتی که شما بخواهید کمپانی خودتان را راه‌اندازی نمایید و یا این که به شیوه های دیگری از ساخت سایت کسب درآمد فرمائید. ممکن میباشد که مجموع مسولیت ها متوجه فرد خویش شما باشد البته یک کارمند شرح وظایفی دارااست و صرفا بخشی از مسولیت های پروژه بر دوش یک کارمند قرار میگیرد پس این یک مزیت برای شغل کارمندی به حساب می آید که میتواند از استرس و فشار بر روی شما بکاهد.

تجربه کسب می‌کنید.
درین طرز شما در کنار بقیه پرسنل کمپانی میتوانید مهارت های خودتان راارتقاء دهید و فعالیت تیمی را تجربه نمائید مطمئن باشید حتی در صورتیکه کارمندی درآمد یه خرده هم برای شما داشته باشداین مزیت می‌تواند روی آینده شما تاثیر بسیار متعددی داشته باشد که صد ولی به همت و عملکرد خویش شما هم بستگی داراست.

معایب کسب درآمد از طراحی وب سایت به شیوه کارمندی :
دربالا به مزایای کارمندی اشاره کردم در پی معایب و محدودیت هایی را که شغل کارمندی قادر است برای شما ساخت و ساز نماید به شما معرفی خواهم کرد.پس با ما یار و همدم باشید.

درآمد کمتری دارید.
حتما زمانی که شما برای دیگرافراد عمل می‌کنید درآمد کمتری نسبت به هنگامی که برای خودتان فعالیت میکنید دارید ولی اگردر کمپانی معتبری استخدام گردیده باشید ممکن میباشد که به گذر زمان بازه ارتقا شغلی پیدا فرمایید و درآمد بیشتری هم به جیب بزنید این به سطح توقع و سازش شما و همینطور تخصص شما بستگی دارااست. مجموعاَ برای دیگر افراد عمل کردن موجب کاهش درآمد شما شود.

محدودیت بیشتری دارید.
در شرایطی‌که شما برای خودتان فعالیت نمائید رییس خودتان میباشید رئیس مقطع و روش انجام فعالیت دست خودتان بوده و موردنیاز وجود ندارد درین موردها به کسی پاسخگو باشید ولی در صورتی کارمند جایی باشید آزادی کار کمتری دارید و بیشتر می بایست رفتارهایتان را در دست گرفتن فرمایید شخصیت تعدادی از دوستان به شکلی میباشد که تحمل فضاهای اداری کارمندی را ندارند اما خواسته این وجود ندارد که عمل درین گوشه و کنار ها قادر است دشوار باشد شاید برعکس برای بخش اعظمی از دوستان عمل در گوشه و کنار های اداری ریلکس خیس باشداما میباشند اشخاصی که با عمل مندی ایراد دارا‌هستند و می‌خواهند که آزادی کار بیشتری داشته باشند.

پرورش کمتری دارید.
هنگامی که تحت عنوان یک کارمند استخدام می شویدفقط یک کارمند و یا این که در غایت یک اپلیکیشن نویس ارشد می‌باشید صحت دارد که می‌توانید درآمد خودتان را بیشتر فرمائید البته رشدی که می‌کنید و سوابق و احترامی که به دست می‌آید بیشتر متوجه کمپانی یا این که سازمانی خواهدبودکه برای آن عمل میکنید. که ممکن میباشد این مجموعه وابسته به یک فرد باشداما هنگامی که برای خودتان عمل می‌کنید این رویش مستقیما روی فرد شما تاثیر می‌گذارد و میتواند شمارا به منزلت اجتماعی نیکی برساند پس در صورتی‌که میخواهید استارت به درآمد زایی از نرم‌افزار نویسی اینترنت نمائید به طبع به‌این نکات اعتنا کنیدو دقیقا معلوم فرمائید که چه سطح توقعی دارید.

۲- تحت عنوان یک مدیریت وب سایت عمل فرمائید.
کسب درآمد با طراحی سایت

می اقتدار بیان کرد این آیتم به نوعی مشابه به آیتم پیشین میباشد.با این تفاوت که در نحوه پیشین شما پروژه های متعددی اخذ می کردید که وظیفه پباده سازی آن را بر عهده داشتید. البته در‌این طرز مسئولیت فقط یک پروژه بر عهده شما خواهد بود.فعالیت تحت عنوان یک رئیس وبسایت مزایا و معایب خودش را داراست.


بیشتر بخوانید : درآمدبرنامه نویس اینترنت چقدراست؟
مزایای کسب درآمد با ساخت وب سایت به طریق رئیس وبسایت
درآمد مداوم تحت عنوان یک کارمند دستمزد.
بیشتر وقت خویش را صرف پباده سازی و افزایش تارنما میکنید.
شما روی یک پروژه فعالیت خواهید کرد که خیلی خوب میشناسید.
معایب کسب درآمد با ساخت سایت به طرز مدیر تارنما
شما به عبارتی آزادی و انعطاف پذیری را که میخواهید تحت عنوان یک طراح آزادکار داشته باشید ، نخواهید داشت.
این طریق هم به نوعی کارمندی به حساب می آید بدین ترتیب تعلق وقتی و مکانی دارید.
به اندازه ای که در طرز نخستین تجربه کسب می‌کنید درین نحوه تجربه برای ساخت سایت کسب نخواهید کرد.
۳- کسب درآمدبا طراحی وب سایت به نحوه فریلنسری
چه گونه با طراحی وب کسب درآمد کنیم

یکی‌از دیگر از طریق هایی که شما میتوانید از طراحی وب سایت کسب درآمد فرمائید طرز فریلنسینگ یافریلنسری میباشد. درین نحوه شمامی توانید با تولید اکانت کاربری و ساخت و ساز یک رزومه مطلوب در سایت هایی که‌این سرویس ها را ارائه میدهند با فعالیت در خانه به درآمد های نیکی برسید. داشته ایم دوستانی را که توانسته اند با کوشش و عملکرد درآمد های بسیارخوبی را از این شیوه به دست بیاورند.

یکی دوستان که دراین باره فعالیت دارد توانسته ماهیانه بالای ۱۰ میلیون تومان کسب درآمد از وب سایت های فریلنسری را تجربه نماید.در ویدیوی فریلنسر چه کسی است و فریلنسینگ چه چیزی است؟ به طور بدون نقص پروژه هایی را که برای فرد اینجانب در زمان یک ماه ارسال گردیده آنالیز خوا‌هیم کرد.در‌این کلیپ شما متوجه خواهید شد که چطور میتوانید با داشتن تخصص در مورد ساخت وب سایت به راحتی به درآمد ماهیانه بالای ۱۰ میلون تومان برسید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 1423
  • بازدید کلی : 21989
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی